מזון לחתולים

 אוכל לחתולים במחירים מעולים – זו ארץ זו 

אוכל לחתול הוא מזון יבש המכיל רכיבי עוף, הודו, כבש או דגים. רוב החתולים מעדיפים מזון על בסיס עוף אבל יש כאלה רגישים שיצטרכו מזון מיוחד. המזון היבש מכיל את כל אבות המזון שהחתול צריך בשביל בריאות תקינה אולם קיימים מספר סוגים ורמות של מזון שמשתנות לפי האיכות והמחיר. כמו לבני אדם גם ליצורים הפרוותיים שלנו אפשר להתאים מזון בריא ואיכותי יותר – הכל תלוי בחתול שלכם ובכיס שלכם.

בחירה של אוכל לחתול

בחירה של מזון לחתולים הינה בחירה חשובה עבור בריאות החתולים. אוכל  לחתול צריך להתאים לצרכים התזונתיים והבריאותיים של החתול כמו גם לטעמו האישי. האוכל מהווה בסיס לבריאות חתולים והוא חשוב ביותר לגדילתו הטובה, לשמירה על בריאות חתולים לאורך זמן, טיב פרוותו וכמובן לאריכות חייו.

יש חתולים סתגלניים ויש כאלה שלבחור להם אוכל זו משימה קשה. צריך גם שהטעם של האוכל יהיה לרוחם וגם שהמרכיבים יהיו בריאים ואיכותיים. כשהגור החתול עדיין קטן הוא אינו מקובע למזון מסוים, וניתן להחליף לו מזון עד מוצאים את המזון מושלם בשבילו. בשוק קיימים מותגים מובילים, חלקם במחירים נוחים ויותר וחלקם יקרים.  חלק מהמותגים הם בונה סיבו, מיטו, בריט, רויאל קנין, פריסקיז, פרופק אולטימט, לה קט, ארט’בורן, הילס ועוד, וכן שקים גדולים המיועדים להאכלה של חתולי חצר ונמכרים במחירים אטקרטיביים.

 

משלוחים חינם בהזמנת מזון לחתול מעל 299 ש"ח 1-800-510-610




*המחירים בתוקף באתר בלבד

מותגים מומלצים לאוכל לחתולים

בריט מיטו 15 ק"ג בונה סיבו הילס פריסקיז רויאל קנין פרו פלאן 

 

תוצאות: 167 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מזון לחתולים