אוכל לכלבים

 אוכל לכלבים – מזון לכלבים - הזמנת אוכל לכלב משלוחים חינם 1-800-510-610 

כלבים הם חיית המחמד הפופולרית ביותר בישראל. כלבים התפתחו מהזאב, והפכו עם האבולוציה לחיה ביתית נאמנה ומסורה לבעליה. בעבר הכלבים שימשו כרועי צאן, שומרים, מובילים וציידים אולם היום רוב הכלבים הם כלבי בית המתפקדים בחברי משפחה לכל דבר. עם זאת עדיין ניתן למצוא כלבי ושמירה וכלבים בשירות המשטרה והצבא. לצערנו עדיין קיימת תופעה של נטישת כלבים והזנחתם, ולשם כך פועלות בישראל עמותות למען הכלבים. חנות חיות זו ארץ זו תומכות בעמותות ומנסה לסייע בכל דרך אפשרית כמו ארגון ימי אימוץ, תרומה של אוכל וציוד ועזרה שוטפת במימון הוצאות העמותה. יובל מנדלוביץ פועל רבות למען הפיטבולים והחיות המסוכנות, וכפר סבא אוהבת חיות היא עמותה נפלאה שפועלת בשרון ותורמת רבות להצלת בעלי חיים
איך לבחור אוכל לכלב?

כשבוחרים אוכל לכלבים חשוב לשים לב לפרטים חשובים כגון – האם מזון לכלבים זה מכיל רכיבי בשר אמיתיים? אם יש לכלב רגישות למרכיב מסוים צריך להתאים לו מזון מסוים. כיצד הגיב הכלב שלי למזון האחרון ואיך היו היציאות שלו? בזו ארץ ניתן להשיג אוכל לכלבים במגוון רחב של סוגים, טעמים, מרכיבים ומחירים. לכלב הכי טוב מזון המורכב מרכיבים טבעיים, אחוז גבוהה של בשר, ללא תירס, בשל אחזוי חלבון גבוהים ואחוזי שומן נמוכים (בהתאם להמלצות עבור כל סוג כלב). משלוחים חינם יכולים להקל עליכם עם המשקל הרב של השק. כשמזמינים משלוחי אוכל לכלבים השליח מגיע עד הבית לכל המרכז והשפלה. ישנם מזונות טובים במחירים שפויים כגון bonacibo שהינו המלצת הבית שלנו! מזון מומלץ לכלבים איכותי ומותאם משפר את תוחלת החיים של הכלב ומסייע בהתפתחות בריאה של אוכל לגורים. באתר תמצאו מזון לכלב טעים ואיכותי, מותגים מובילים כגון Royal Canin Pro Plan  BRIT  ProPac אוכל לכלב Acana Taste of the Wild EarthBorn Carnilove Hills. אוכל לגורים אוכל לכלבים כבש דגים עוף.

 

אוכל כלבים מומלץ על ידי הרשת: BonaCiboCarnilove, BRITEarthBornACANA PRO PAC ועוד. אוכל זה לכלבים ם כמות גבוהה של ויטמנים, מינרלים וכן בשר/כבש/דגים בכמות גבוהה.רכיבים אלו חשובים לכלב על מנת שיהיה בריא ושמח. חלק מאוכל לכלבים שניתן למצוא מכיל גם דגנים מלאים שהם לעיתים מעט פחות טעימים לכלב אך חשובים לבריאותו ולאריכות ימיו. תוכלו להיכנס לקישורים וללמוד עוד על כל מזון.

מזון רפואי לכלבים - ישנם מזונות ייעודיים לטיפול בבעיות בריאותיות של כלבים. מזונות אלו ניתנים לרוב בהמלצת וטרינר והינם יקרים במיוחד. 

 משלוחים ונהנים

כשמזמינים באתר משלוח מעל 120 ש"ח מקבלים משלוח חינם וזאת בהתאם לאזורי החלוקה. אפשר לשבת על הספה, מחשב, או אפילו במיטה. נכנסים למחשב או לפלאפון ותוך כמה רגעים מזמים משלוחים של מזון וציוד לכלבים. מקבלים משלוח תוך 2 ימי עסקים עם כל מה שהזמנתם. משלוחים מחוץ לאזורי החלוקה המשלוח יהיה בהתאם להחלטת הרשת.

הזמנת אוכל לאוכל לכלבים בתל אביב |  הזמנת אוכל לכלבים בפתח תקווה | הזמנת אוכל לכלבים ברמת גן |  הזמנת אוכל לכלבים בגבעתיים

אוכל רפואי צעצועים לכלב שימורים  ציוד נלווה לכלבים מיטות ומזרונים

 *המחירים בתוקף באתר בלבד

הכירו את האריזות החדשות של PRO PLAN שבקרוב יגיעו לחנויות

 

 

תוצאות: 251 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: אוכל לכלבים