הדברה לכלבים

מוצרי הדברה לכלבים – אמפולות, קולרים ותרסיסים 1-800-510-610

הקיץ הגיע ואיתו גם שלל טפילים ומזיקים. אתם שמים לב שמתחילים להופיע קרציות ופרעושים על הכלבים. תוכלו לשים לב לכך במידה והכלב מתגרד. אנו ממליצים לערוך לכלבים בדיקה באזור הצוואר והאוזניים לאיתור קרציות, ובאזור הבטן לאיתור פרעושים. במידה ומצאתם על כלבכם קרציות או פרעושים לא צריך להלחץ. זה דבר שכיח שניתן לטפל בו. קיימים מספר תכשירים שיכולים לטפל בבעיה במהירות ובקלות. חשוב לציין שגם פשפשים וכינים יכולים להופיע, למרות שהם נדירים יותר. התכשירים הקיימים מטפלים גם בהם.

מוצרי הדברה לכלבים מתחלקים לאמפולות נגד פרעושים, קולר נגד קרציות ופרעושים, תרסיסי הדברה וכדורים רפואיים. אמפולות הן שפורפרות קטנות המכילות חומר המרחיק פרעושים וקרציות מהכלב. הן מגיעות לפי גדלים בהתאם למשקל הכלב. בשביל לשים אמפולה יש לפתוח אותה ולטפטף אותה על גבו של הכלב. שימו לב שאתם שים את האמפולה במקום בו הכלב לא יוכל להגיע וללק את החומר הפעיל של האמפולות.  אמפולות של סולנו, דיקסי, ואדווטג’ הן פופולריות וישיגו לרוב תוצאות חיוביות תוך זמן קצר. הן מפיצות חומר על הפרווה שמרחיק ודוחה קרציות ופרעושים. לעיתים כאשר בסביבת הכלב קיימים הרבה פרעושים וקרציות, טיפול באמפולות לא יספיק. במקרה זה אנו ממליצים לרסס את סביבת הכלב בתכשיר הדברה נגד קרציות ופרעושים.

קולרים נגד קרציות הן קולרים המונחים באופן קבוע על הכלב ומשחררים באופן איטי חומר המרחיק קרציות ופרעושים. זה אינו טיפול נגד קרציות ופרעושים כי אם אמצעי מניעה. לכן, אם מצאתם על כלבכם קרציות ופרעושים מומלץ להשתמש בספריי הדברה או אמפולות ואז לשים את הקולר כדי שהטפילים לא יחזרו. SOLTICK ו- SERESTO  הן 2 חברות מובילות בתחום קולרי הקרציות ואנו בזו ארץ זו ממליצים עליהם.

תרסיס הדברה הינו דרך מצוינת להיפטר אחת ולתמיד משלל הטפילים והמזיקים. זהו ספריי חזק הקוטל במהירות קרציות, פרעושים, פשפשים וכינים. כמו כן הוא מרחיק זבובים ויתושים לפרק זמן של כשבועיים. ניתן לרסס על הכלב ועל סביבתו – החצר, מזרון או שמיכה שהוא נוהג לשכב עליו או כל מקום בסביבתו שיכול להיות מצע לגידול פרעושים וקרציות. התרסיס הוא פעולה חזקה וחד פעמית, וניתן לחזור על הפעולה לפי הצורך כעבור מספר שבועות. אנו ממליצים על תרסיס ULTRA SHIELD שהינו תרסיס חזק ובטוח לשימוש, בעל ניחוח ציטרונלה

 

אוכל לכלבים

אוכל לחתולים

ACANA

PRO PLAN

ROYAL CANIN

PRO PAC

חנות חיות

חטיף לכלב

צעצועים לכלב

מיטה לכלב

תג שם לכלב

BONACIBO

חול לחתולים

מבצעים לחתולים

ציוד לגורים

גדר אילוף

כלוב אילוף

עצמות לכלבים

שירותים לחתול

שימורים לחתול

מבצעים לכלבים

תוצאות: 28 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: הדברה לכלבים
יצרנים
Solano(11)
bayer(3)
Dixie(4)
seresto(3)
Vectra(5)
Frontline(1)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים סוג טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי: