הטיפול בחתולים

מה צריך החתול?

שוקלים לאמץ חתול? מזל טוב. חתולים הם חיית המחמד שהכי מתבייתת, היא נוחה לגידול ולאחזקה, והיא גם מהנה. הינה כמה דברים שתרצו לדעת…

איך בוחרים חתול?

אם אתם צריכים לבחור חתול אחד מבין כמה, בחרו בזה שנראה ערני יותר, בעל מזג טוב, שאוהב שנוגעים בו. חתול כזה הוא כנראה חברותי, נוח וגם בריא.

מה צריך לפני שמכניסים חתול הביתה?

הבית צריך בטוח עבור החתול שלכם. זה בדיוק כמו עם פעוטות: יש למנוע גישה לחשמל, למכשירים חדים, לחומרי ניקוי ולחפצים קטנים שהוא עלול לבלוע. וכן – זהירות במרפסת. וכן הקצו לחתול פינה שקטה ובטיחותית.

אילו אביזרים נחוצים לנו?

חתול צריך סל מרופד, ארגז חול, ארגז צרכים, כף לניקוי הצרכים, קערה למזון וקערה למים. לטיפוחו דרוש מסרק וקוצף ציפורניים. כדי לזהותו דרוש קולר ותג שם. כדי שלא ישרוט את הרהיטים שלכם צריך משטח גירוד. בדרך כלל קיצוץ הציפורניים אינו מונע מן החתול לשרוט.

ואם יש תינוק בבית?

אל תרשו לחתול להיכנס למיטתו של התינוק. מלבד זה, יש לכם חבר נהדר למשחק, והתינוק ייהנה מחברתו של החתול.

ואם אנחנו לא בבית רוב הזמן?

אם הבית ריק מבעליו רוב הזמן, אז רצוי שיהיו לכם שני חתולים. הם ישחקו זה עם זה. רק השאירו להם קערות עם מים ומזון. רצוי שתהיה להם פינה שקטה לאכול בה ופינה שקטה אחרת לעשיית הצרכים.

מתי צריך לחסן חתולים?

החיסון הראשון ניתן לגורים בני תשעה שבועות.

מתי אפשר לעקר או לסרס?

אפשר לעקר נקבות בנות שישה חודשים ומעלה. אפשר לסרס זכרים בני תשעה חודשים ומעלה.

איך רוחצים חתול?

בכיור, במים חמימים ובעדינות. את העיניים אפשר לנקות במטלית נקייה רטובה במים. אפשר גם לנקות את שיני החתול פעם בשבוע.

כמו כן אנחנו ממליצים לכם לעיין בסוגי מזון לחתולים השונים אשר נמכרים באתרינו, כמובן הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם בבחירת המזון אשר יתאים לחיית המחמד שלכם.